Introduktion
PLAN producerer nøglefærdige anlæg til produktion af betonjernbanesveller til ethvert formål, lige fra tungt belastede godstogslinjer til højhastigheds passagerlinjer og sporskiftere. PLAN sørger for både design, fremstilling, installation og idriftsættelse af fremstillingsanlæggene. De tilgængelige anlægspakker inkluderer fabriksdesign, el- og mekanikdesign, operatørtræning, samt eftersalgsservice (inklusiv permanent tilstedeværelse) for at maksimere kundens investeringsudbytte.
Vores erfaringer fra 26 projekter over 13 år dækker både forspændte og efterspændte systemer. Som et resultat af denne erfaring, samt at vi har taget hensyn til det nye stramme EC- regulativ for forspændt beton, færdigjorde PLAN i år 2000 udviklingen af det nye MARGAPLAN® system for efterspændte højbelastningssveller.
Sveller produceret ved brug af det efterspændte MARGAPLAN®-system er i brug omkring i det Italienske Jernbane System (RFI). Grundet den fremragende holdbarhed som MARGAPLAN® sveller har præsteret både i jernbanemyndigheders tests samt i brug hos RFIs netværk, blev MARGAPLAN® RFI260 sveller udvalgt til konstruktionen af den nyeste højhastighedslinje (TURIN-MILANO), hvor de er blevet en stor success hos de tekniske myndigheder, jernbaneentreprenører og skinnecertificeringsmyndigheder, med den nye italienske hastighedsrekord på 350,8 km/t, uden vibrationer.
Vores erfaringer fra 26 projekter over 13 år dækker både forspændte og efterspændte systemer. Som et resultat af denne erfaring, samt at vi har taget hensyn til det nye stramme EC- regulativ for forspændt beton, færdigjorde PLAN i år 2000 udviklingen af det nye MARGAPLAN® system for efterspændte højbelastningssveller.
Sveller produceret ved brug af det efterspændte MARGAPLAN®-system er i brug omkring i det Italienske Jernbane System (RFI). Grundet den fremragende holdbarhed som MARGAPLAN® sveller har præsteret både i jernbanemyndigheders tests samt i brug hos RFIs netværk, blev MARGAPLAN® RFI260 sveller udvalgt til konstruktionen af den nyeste højhastighedslinje (TURIN-MILANO), hvor de er blevet en stor success hos de tekniske myndigheder, jernbaneentreprenører og skinnecertificeringsmyndigheder, med den nye italienske hastighedsrekord på 350,8 km/t, uden vibrationer.